Top Model?

Helgen som gick var ju toppen! Det  blev ju kanske lite fel i fredags men jag fick ju massa choklad....haha, utnyttjade det till max :)

Modellgrejen var väl sådär. jag och Emmeli var inte direkt peppade. Kände mig typ bakis på morgonen. Det hela tog ju sin lilla tid när det var kö överallt. Hår fick man fixa själv men man blev sminkad. Är inte så nöjd med min sminkning. Tycker inte de valde den bästa färgen på mig och jag sa att de gärna fick ta i vilket de inte gjorde.

Själva fotograferingen gick väl sådär. Det gick extremt snabbt och de visade hur man skulle posa men de sa ju samma till alla och alla poser är kanske inte till ens fördel. Det var tre olika fotografer, och jag tycker endast en av dem var bra.
Hur som helst, jag var inte speciellt nöjd med bilderna. såg rätt så sur ut på många. Dessutom blundade jag eller gjorde konstiga miner på en del. Och även om jag såg ok ut tycker jag inte bilderna var skitsnygga ändå.
Det blev inget köp för varken mig eller Emmeli!

Lördag kväll blev en myskväll med film! Såg Precious. Lite jobbig film att se, bara massa tragiska grejer. Usch och fy, men sevärd iaf!



Kommentarer
SOFIA

Åh vad roligt provade ni på modell för en dag? :)



s; tack är jätte nöjd med de. De är köpt på dinsko men är typ slutsåld överallt.. KRAM

2010-08-31 @ 14:19:48
URL: http://sofiahanden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0