Torsdagen!

Kvällen blev inte riktigt som jag planerade... Från träning hela kvällen till ingen träning. Hur gick det till? Först bestämde jag mig för att skippa handbollen. Jag hade en del att göra plus att jag ska försöka vara på jobbet jättetidigt imorn.
Hade planerat att gå på aerobics med FS ringde och sa att det var inställt för ledaren har skadat sig :( Trist!! Hoppas det inte är något allvarligt.

Blev att jag tog en tur på stan istället. Köpte två kjolar. Tänkte att när jag inte hittar några byxor får jag väl börja använda kjol istället. Köpte dessutom en BH och en tröja!

Under kvällen har jag städat och packat. Nu är jag nog klar...tror jag...
Ska bli skönt att komma hem till Forshaga! Får se vad som händer i helgen. Tar det lite som det kommer!

Har sett dagens paradise. Jag är helt besatt, jag måste åka till Köpenhamn! Danskarna verkar ju helvilda och galna. Måste dit!!!

God natt!!!


Kommentarer
Emelie

Jag orkade aldrig se paradise igår (blev så sent)! jag måste se det! har två avsnitt att se haha

2010-08-27 @ 10:56:15
URL: http://momelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0