Träning!

Sista arbetsdagen för den här veckan, skönt! Tyvärr får jag ingen vila och ro i helgen. Det är nämligen dags för träningsläger med handbollen. Jag kommer förmodligen dö av trötthet...
Är avis på mina vänner där hemma som ska ha fest i morgon... men jag får tänka positivt. Medans ni häller i er massa kalorier så springer jag bort dem :)

Var på step i onsdags. Var rätt så kul faktiskt fast jag hängde inte med på allt. Egentligen är det ju inte så svåra steg men det sket sig ändå. Blir störd på mig själv när jag inte gör rätt. Hur svårt kan det va liksom?

Var och fikade igår efter jobbet med Anna. Mycket trevligt! Har ju knappt träffats på hela sommaren så vi hade en del att berätta!
Idag blir det fika igen efter jobbet, idag med Tobbe som är här i stan. Såklart valde han helt fel helg!



Kommentarer
emmlan

Ja, vi är inte avundsjuka på dej iaf...men vi kommer sakna dej! Jag kanske kan ha på webkameran under kvällen?...ha ha =)

2010-08-13 @ 18:09:02
Ylva

Jaaaa ha på den!!! Du måste ta många bilder iaf!! Kommer sakna er oxå....snyft :(

2010-08-13 @ 19:59:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0