Gold!!!

God morgon!! Idag är jag bakis....men jag mår rätt bra. Tycker det jobbigaste med att vara bakis är att jag är så trött och det är typ helt omöjligt att sova.

Tyvärr hittade jag aldrig några byxor under gårdagens shoppingtur :( Men det blev lite annat! Får bli en tur snart igen när det har kommit in lite mer höstkläder!!

Var även och kikade på htc desire och nu har jag bestämt mig för den. Det kändes rätt när jag höll den i handen...haha!!

Vi började förfesten igår med lite sushi. Vi hade inte riktigt koll på vad alla bitarna var för något. Vad är en taco? Vi misstänker att det var den vita slemmiga saken.

Var en trevlig kväll iaf som slutade på BJ. Orkar inte skriva så mycket, det får bli bilder istället!!




Jag och Elin! Trevligt när man kan gå ut med arbetskompisarna tycker jag!!!





 Såhär ska tequila drickas!!

 Elin!!

    Klart katten ska ha godis!!!



     





Kommentarer
Emelie

Haha vad lurig jag ser ut på sista bilden;P

2010-08-22 @ 13:37:38
URL: http://momelie.blogg.se/
Elin

Ja det blev en supertrevlig kväll! Fina bilder!

2010-08-22 @ 16:23:34
URL: http://elin18.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0