äter, jobbar, tränar, sover

Oj vad länge sen det var jag skrev, hinner inte riktigt med i dagarna. Men som sagt, jag gör inte så mycket annat än äter, jobbar, tränar och sover. Men i helgen som var hann jag ju faktiskt med att fika två gånger! En gång med Anna och en med Tobbe!!
Så kul att träffa dem båda!!!

Nu till helgen får jag besök, fast inte förän lördag förmiddag :( Får se vad vi hittar på. Blir iaf bowling på lördag kväll!! Blir en myshelg helt enkelt så om avslutas med match på söndag eftermiddag!!! Hemmamatch så tycker alla ska ta sig till fyrishov då!

I morgon blir det jobb....har bytt lite avdelning nu. Från molekylär till serologen! Jättekul att få göra nåt nytt! Använda hjärnan lite :)
Efter jobbet blir dte en runda på stan. Är sååå shoppingsugen men det blir det inget med. Först och främst ska jag handla julklappar och sen ska pengarna sparas!

Nu måste jag gå och lägga mig!

Sweet dreams!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0