Julklappar?

Den här helgen är jag helt ledig från handbollen! Tänkte passa på att handla lite julklappar. Det gick sådär idag! Blev lunch och fika istället :) Ska kika på nätet om jag kan hitta lite julklappar där...är ju så jobbigt att springa i alla affärer när d är så mycket folk och man har inte en blekaste aning om vad man ska köpa. Dessutom är det svinkallt ute!
Fick även en liten snabbkurs med mobilen....har fortfarande inte förstått mig på allt. Har ju aldrig tid och ork att sätta mig och pyssla med det!

Skulle gärna vara i Karlstad i helgen! Emmeli ska ha fest och jag är också sugen!

Den här skulle jag lägga till på Emmelis spellista....fast jag tror inte hon skulle bli så glad för det? Eller? Party ju!!



Den här skulle jag också spela!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0