100125

Uppdatera här är inte min starka sida tydligen.... Fast det har å andra sidan inte hänt så mycket. I helgen var Karin här och hälsade på så det blev middag hos Frida innan utgång. Fast jag var väldigt nykter, skulle ju spela match dagen efter. Usch det är jobbigt att vara nykter på krogen. Det är så många som är så desperata....pinsamt... Värst är det på flurran....haha!

Matchen igår förlorade vi, surt, riktigt surt!

Var i Umeå tors-fre med jobbet på en liten kurs. Kul å komma bort lite. Jag har ju aldrig varit så högt upp i landet. Föreläsningarna var bra och middagen (hjort) var god! Blev inget badande i badtunnan för mig. Var inte riktigt så sugen på det. Det är ju iofs skönt men jag tycker det känns lite konstigt att sitta typ naken med jobbfolk, plus att vattnet är ju inte speciellt fräscht.... dessutom hade jag inte riktigt samma alkoholnivå i kroppen som dem.
Vi hann med en liten shoppingrunda innan vi skulle flyga hem. Köpte nya skor, ett par röda med hög klack. Jag avancerar i klackhöjd...

Jag och Frida var i Sthlm och shoppade för ett tag sen. Jag köpte en hel del....bland annat ett par skor, haha! Vi var även och kikade på löshår så nu är jag riktigt sugen på att köpa det. Skulle vara lite kul att få långt hår lite då och då!!

Nu är det inte långt kvar tills jag åker hem....partyhelg i Karlstad!! Kommer bli toppen! Har även andra roliga planer på g. Ska bara fixa det sista!!!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0