Burr

Nu ska jag ta mig ut på stan en sväng! Är lite seg med att ta mig ut....det är ju så jävla kallt. Det har gått för långt när man tycker att -12 är varmt...
Sen har jag en fikadejt med Frida! Ska bli kul att träffa henne. Det var allt för länge sedan!
Är lite shoppingsugen så jag hoppas på att hitta nåt! Kan det inte bli vår nu!!! Vi pratade om Thailand på jobbet igår så nu är jag grymt sugen på att åka dit. Kom fram till att det är nog bäst att åka dit i Mars....då är det varmt, väldigt varmt och ingen regnperiod än! Skulle lätt kunna boka en resa nu. Vem vill med?

Längtar till partyweekend i Karlstad, då får stan se upp när Uppsala kommer....haha!

Var hos frissan igår och snyggade till mig. Nu är utväxten borta och topparna snygga! Tyvärr fick jag lite panik när jag kom dit....min frisör är gravid. Vart ska jag gå när hon är hemma och är mammaledig?? Åh jobbigt nu när jag äntligen hittat "min" frisör.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0