Thailand!!!

Fy fan vad trött jag är....tycker inte om de sena handbollsträningarna på tisdagar. Tar sån tid innan jag kan somna när jag kommit hem. 

Tilde och jag har bokat resa till Thailand!!!! Vi drar iväg 9:e april!!! Ska bli så jäkla skönt! Vi åker nog till Koh Chang....tror det blir bra!! Jag har ju inte varit där så det ska bli kul! Är bra att det inte ligger så långt ifrån Bangkok! Ska bli riktigt kul att åka till Bangkok igen, rolig stad! Kan det inte bli april nu??!?!?





Nu är det även dags att planera årets HK-fest. Kommer förmodligen bli lika galet som vanligt!

Idag ska jag fika med Carro efter jobbet! Är på tiden, var länge sen vi hade en onsdagsfika!

Jahopp, då var det dags att traska iväg till jobbet!!

Bra låt, Chris Brown-pass out


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0