Träningssugen!!!

Yes då var första träningspasset för den här veckan avklarat! Riktigt skönt! Har haft sånt sug efter att träna idag....det var länge sen jag kände så. Har köpt kort på F&S nu men är riktigt sugen på att köpa kort på studenthälsans nya gym. Ligger granne med mitt jobb dessutom. De har mycket mer aerobics och danspass där och även pilates och kettleball som jag vill pröva. Hmmm, två träningskort kanske är att ta i, eller?


Är sugen på att shoppa så på lördag drar jag och Frida till Sthlm på shoppingrunda. Kommer säkert inte hitta nåt bara för att jag vill, det är alltid så.

Ska snart kolla på paradise.... Kan inte hjälpa att jag tycker sånna program är roliga! Fast efter att ha kollat en del på danska paradise så måste jag säga att det är mer fart i danskarna....

Ska snart till Umeå med jobbet. Ska bli kul faktiskt. Vi ska bo i nån stugby utanför Umeå. Vi ska ha med oss badkläder och mössa för det finns en badtunna. Skönt med badtunna men jag tycker det är lite konstigt att sitta typ naken med folk man inte känner på en jobbkurs. Får väl hoppas att det finns nån snygg kille :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0