Träningsvärk!

Idag har jag världens träningsvärk. Spelade DM igår och det känns verkligen idag. Vi slutade som tvåa tillslut...bra jobbat tycker jag!! Nu jäklar ska jag komma igång med träningen. Ska bli lika duktig som jag var i början av hösten. Men det tar verkligen emot nu på vintern när det är mörkt och kallt.

Om en månad ska jag och Anna åka på en partyweekend i Karlstad!!! Längtar! Är fortfarande helt osugen på att gå ut i Uppsala. Passade iaf på att gå ut hemma i Karlstad under jul....tre gånger hann jag gå till Tempel. Nästan stammis snart!

Dags att sätta fart nu, om jag ens tar mig upp från stolen....





Kommentarer
Heléne

Partyweekend i Karlstad låter redigt bra.. Tänk va många sådana du kan ha när du köpt "ett fint hus i Forshaga"... ;)

Saknar dig! Kom heeeem! :D

2010-01-08 @ 21:38:12
URL: http://frokenfinemang.blogspot.com
Ylva

Hehe, ja tänk vilka husfester det skulle bli :)

Du får hänga med ut när jag kommer hem....förmodligen första helgen i februari!!

Kram!!!

2010-01-09 @ 11:14:46
Heléne

första heögen i februari är jag i Östersund/Sundsvall/Stockholm.

ANländer hem på lördagen eller söndagen. jag vet inte.. men Hej hej liksom =)

2010-01-09 @ 22:54:10
URL: http://frokenfinemang.blogspot.com
Ylva

Kom hem på lördagen!!!

2010-01-10 @ 12:52:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0