100709

Fredag kväll och jag är hemma. Orkar inte ta mig iväg nånstans trots lockande uteserveringsförslag. Jag laddar för i morgon istället. Förfest hos Emelie och sen får vi se vart vi hamnar :)

Lyssnar på lite gamla sommarplågor nu...Mr Cool...den har jag minnen till. Pluggtiden! Tyvärr kommer jag inte ihåg hur dansen var...synd...undrar om David kommer ihåg, hehe!

Blev lite sminkshopping idag samt hårnålar, deo och så blev det visst en ring oxå!

Tv6 play funkar inte, inte senaste paradise iaf. Suck. Vad ska jag nu göra?

I morgon blir det kanske bad med Frida. Måste smörja in mig med bus så jag vågar gå brevid henne. Hon kom ju hem från Bali igår! Undrar om hon har en mango till mig som jag önskade! Mangolover!

Nu ska jag gå och hämta mina linser och kanske handla nåt gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0