Grillbuffé!!!

Resten av helgen spenderade jag också i Karlstad! Var ju katt och chinchilla-vakt!  Fredagen blev väldigt lugn. Orkade inte speciellt mycket. Låg mest i soffan och kollade TV. Orkade iaf baka pizza som blev super :)

På lördagen var jag oxå rätt seg men det blev en liten snabbtur på stan innan jag cyklade iväg till Emmeli! Jag, Emmeli och Amina cyklade sedan iväg till BMB för att äta grillbuffén. Riktigt gott var det!! De har nästan för mycket att välja på...det får liksom inte plats i magen. Dels är det ju grillat kött, kyckling sen är det allt möjligt till typ bröd, pommes, potatisgratäng, lökringar, massa såser/dippar, olika sorters sallader...mm. Jag blir hungrig bara jag tänker på det! Skulle vara gott att äta där på lördag igen...

Mums!


När vi ätit klart cyklade vi tillbaks hem till Emmeli för lite förfest!

Emmeli, jag och Marie!


Senare på kvällen gick vi tillbaks till BMB för att röja gärnet!! Di Leva stod på scenen men han är väl kanske inte en av mina favoriter men kul ändå!

Det blev en del shots...självklart min favorit....mintchoklad!

Marie, Amina






snubben i mitten vet ja inte vem det är...men han ser rolig ut på varenda bild....


Måste säga att Karlstad blir lite stekigare för varje gång jag är här... Inte så att jag tycker det är jobbigt mycket men som sagt, lite mer för varje gång!

Var en riktigt rolig kväll iaf!!!

I söndags var det lugnt. Det ösregnade ute typ hela dagen :( Det enda som hände var att jag mötte upp Karin på stan och käkade lite på kebabhouse!!

Nu är jag i Forshaga och slappar lite. I eftermiddag ska jag iväg på 1-årskalas. Kusinbarnet är det som fyller!




Kommentarer
Emelie

Schnygg klänning! :) Jo Pink var mycket bra!

2010-07-26 @ 17:23:38
URL: http://momelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0