Jag vill ha semester jämt!!!

Onsdag idag och dagarna går för fort :(
Jag borde gå ut och springa men jag har noll lust, får göra det i morgon istället!

Idag har jag bara slappat och tagit det lugnt här hemma i F-haga!

Måndags var en skön dag!! Var ju hos Karin och fick topparna klippta och massa mat. Det kan ju inte bli bättre! På kvällen drack jag lite rosé hemma hos Emmeli innan vi (jag, Emmeli, Karin) gick till Tempels uteservering där vi satt resten av kvällen! Så trevligt att prata och kolla på folk....och lite dricka såklart! Emmelis fd arbetskompis med vänner kom och gjorde oss sällskap efter ett tag!!








Mera uteservering, det gillar jag!

I tisdags var vi lite bakis men inte låg vi hemma för det! Karin och Bella kom och hälsade på oss så det blev en promenad och pizza på herrhagen!

Jag och Bella är ute och går lite sakta!


Efter lite mat i magen tog jag och Emmeli båtbussen. Tyvärr fick vi inte plats på den till mariebergsskogen så vi fick ta en annan och sedan gå sista biten. En glass slank ner på vägen....B&J...mycket god!

I mariebergsskogen spelade vi minigolf och jag vann!!!!



Efter vi hade spelat klart tog vi båtbussen igen hem till Emmeli! Efter det åkte jag hem till F-haga....riktigt slut var jag efter den dagen!



I morgon ska jag som sagt ta en springtur sedan åker jag nog till stan. Som det verkar som nu blir det nog koriander på kvällen. Deras klubb på torsdagar ska ju tydligen va bra! Är även rix Fm festival i stan!




Kommentarer
emmlan

Riktigt heta bilder på mej alltså ;-) Åh, nu har jag återhäntat mej o blev alleles avis när du skriver om Koriander...du får festa åt mej med!

2010-07-21 @ 22:33:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0