Klipp klipp

Måndag idag men det känns som helg, gött! Helg hela veckan!!

Igår var jag och fikade hos moster så jag fick världens sockerchock sedan åkte jag in till stan. Träffade Tobbe och satt vid älven ett tag!! Den dummern tänker åka bort nu när jag är hemma...hehe ;)
Efter det åkte jag hem till Emmeli en sväng och vi planerade in partydagarna!! Sen åkte jag vidare till Thomas och såg på film och käkade chips!

Idag är det inge vidare väder :( Sitter hos Karin nu, Bella springer runt och busar för fullt! Vi har klippt varandra! Tro det eller ej men Karin har faktiskt hår kvar!!!

Ikväll blir det uteservering!!!!!


Kommentarer
tilde

Whuuut?!?! har du klippt av håret jag satte dit?! det var då sista gången jag gjorde det =P

2010-07-19 @ 22:19:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0