Make up!

Undrar hur många gånger jag nyser på en dag....tycker jag nyser hela tiden. Flera gånger i rad. Har haft ont i halsen i typ nån vecka nu, det vill inte försvinna och inte blir det värre heller. Dumma dumma hals!

Idag är det äntligen fredag och jag har bara fyra arbetsdagar kvar!!

Igår var vi så tjejiga på jobbet och pratade smink en del så idag ska vi gå till make up store och kika...haha!

I morgon blir det party! Ska bli skoj och den här gången vill jag inte hamna på flurran!

Jag är helt besatt av Paradise Hotel Danmark (säsong 6)...så bra! Det är så himla mycket bättre än den svenska! Jag är dessutom helt galen i pingvinstänger....helst den med lakrits lakrits men lakrits hallon är god den med!!!

Nu måste jag snyta mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0