Ormjävlar

Igår var det verkligen inge bra väder här....massa regn. Hela dagen...fast kvällen var väl helt ok. Jag var iaf ute och sprang femman. Självklart såg jag en orm. Som tur var ingen stor utan en liten smal jäkel fast den var rätt lång ändå. Svart eller nåt. Tycker det är jobbigt att skriva om det...det börjar rycka i fötterna så nu är jag tvungen att sitta på dem...
Jag hoppade till när jag såg den, som tur var lyckades jag hoppa över den och inte på den. Skrek gjorde jag inte men hade lite konstigt ljud för mig...haha...kanske kom det en tår oxå. Jävla odjur, vad ska dom va bra för?

Idag är det bättre väder men lite molnigt. Får se vad jag hittar på idag!
I morgon har jag iaf en dejt med Karin, hon ska fixa mitt hår lite och jag hennes. Undrar om hon är helt säker på det...haha!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0