Skön fredag!!!

Hade ju planerat att åka till stranden idag men det blev inte riktigt så. Det var lite molnigt och ganska blåsigt på förmiddagen så jag stannade hemma. Åkte in till stan istället, behövde köpa lite lotion å sånna grejer. Som vanligt blev det mer.....
Första och enda affären jag in på i mitt i city var en skoaffär (DNA), självklart hade de rea och jag var fast. De har ofta väldigt fina skor där tycker jag. Jag köpte iaf två stycken. Ett par bruna sandaler som jag faktiskt behöver och sen ett par tjusiga klackar. Jag blev helt kär i dem. Tyvärr fanns de inte i min storlek så jag köpte storleken större plus nåt hälinlägg. Det ordnar sig nog!

Efter skoshoppingen träffade jag syster en snabbis. Sen blev det helt plötsligt en glass i solen med trevligt sällskap. Efter det blev det ännu mera mys i solen vid teatern, efter det blev det mat på ankan och sist men inte minst blev det en förfest. Tyvärr kunde ju inte jag dricka, hade ju bilen. Men det var trevligt ändå...det känns typ som jag är full ändå. Jag kanske blev det av ångorna??

I morgon får vi se vad som händer. En liten utflykt kanske om det är fint väder. Borde springa.....det gör jag om det blir fult väder....¨

Fick mess nyss från okänt nummer. Nån som säger att vi träffades förra helgen och planerade in en filmkväll eller nåt liknande...Hmmm, gjorde jag det? Neee, det måste va fel....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0