Sommarplaya!

I måndags var jag på 1-årskalas för Malte (kusinbarn) och oj oj oj vad söt han var! De bor i Tyskland så jag hade inte träffat Malte tidigare. Bruna ögon och brunt lockigt hår...så söt!!



Hmmm, vad gjorde jag i tisdags? Jo just det, jag var i stan och hälsade på hos Karin och Bella! Vi var en liten sväng på stan och sen satt vi på sandgrundsudden och åt och lekte lite i sanden! Jag åt världens godaste pasta från Vero. Tror nästan att Vero är favvostället i stan!

Igår var Sarah och hälsade på! Vi tog en liten shoppingrunda på stan och jag är så nöjd över mina inköp! Köpte ett par skor på rean....100 spänn, som hittat! Det blev även 2 halsband, 2 ringar, en top, ett linne och ett par byxor. Så nöjd med byxorna...svarta finbyxor i haremsmodell!

Efter shoppingrundan käkade vi (jag, sarah, karin, emmeli) sushi hemma hos Emmeli. Vi beställde en partytallrik från Happy Kitchen!



Kvällen spenderades på Pitchers...sommarplaya. Det var ok men inte mer tycker jag. Hade vart kul med lite mer drag. Hade gärna dansat lite mer. Vi får ta det på lördag!!







Min outfit....medan de andra var sega passade jag på att ta lite egobilder i hissen :)


På vägen in till stan gjorde Emmeli nåt knas. Tror hon skulle sparka till den här burken som låg på gatan.


Det gjorde hon ordentligt för både skon och strumpan flög av?


Sen var det lite svårt att få på sig skon och strumpan...


Sådär ja!


Klart jag skulle ha en jäger


Ja dricka bör man annars dör man.


Nu ska jag slappa i soffan!!


Kommentarer
emmlan

ha ha...burken o skon ja...oj va roligt...fick en liten skrattattack här nu...o skrattade igen åt att du bör ligga i o ligga runt....ha ha ha...;-)

2010-07-29 @ 21:30:55
emelie

snyggt linne du har!

2010-07-30 @ 08:54:27
URL: http://momelie.blogg.se/
Emelie

Helloo.. nej han har alltid 60 min men kör ofta 75 har jag upptäckt hehe. Likaså Agnes, iaf några gånger. Hehe. Nu igår var han så jäkla taggad (nytt pass) så att i slutet stod han liksom bakom mig och några till, typ som mitt i högen haha.. och så bara flög han fram o hoppade högre än alla haha. Skitkul :-)



Var på något pass med en elin tror jag hon hette.. var mest svenska låtar. Tror Viveka har bättre!



Mattias hatade entity men jag tyckte den var små-läskig.. helt ok. Fast paranormal activity var myycket värre!

2010-07-31 @ 16:16:35
URL: http://momelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0