The Hills

Har precis sett det sista avsnittet av the Hills....tråkigt tycker jag...Snyft snyft.... :( Vad ska jag nu kolla på?

Idag hade jag tänkt åka till stranden men det var ju inte så fint väder så jag var hemma istället. Har suttit på altanen och läst min ny bok. Älskade syster (my sister, my love) - Joyce carol Oates. Den bygger på en verklig händelse men en del är ändrat och påhittat. Vet inte riktigt vad jag tycker än, den är lite speciellt skriven och det är lite jobbigt men jag kan inte riktigt sluta heller....
Hur som helst så verkar det som om det ska bli bra väder i morgon så då blir det stranden. Får se om det blir skutberget eller Bomstad!

Måste träna lite oxå, springtur i morgon kanske? Tyvärr glömde jag musiken i U-sala så det blir väldigt trist att springa utan nåt i öronen.

God Natt!!!


Kommentarer
Emelie

Hej!

Skönt med semester, han ju aldrig säga hej då heller!



Ja var lite ensamt idag på aerobicsen (körde gamla passet). Stod tom längst fram och gjorde inte fel så mycket som jag brukar haha..

Bada och sola från mig imorgon!



Heeej! Godnatt!

2010-07-16 @ 01:02:54
URL: http://momelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0