10 dagar kvar!

Ingen träning idag heller...suck. Jag som ska komma i bikinin om 10 dagar.  Ska bli så skönt med värme, 30+ gillar jag! Har börjat planera lite vad jag ska ha med mig. Måste nog köpa ett par shorts tror jag. En ny bikini får det också bli. Sprang en sväng på stan idag men såklart handlade jag bara andra grejer...

I morgon ska jag klippa mig! Ska bli skönt att ta bort det slitna. Tyvärr får jag stå ut med utväxten ett tag till. Tyvärr är ju min frisör mammaledig så jag hoppas att det blir bra ändå. I morgon ska jag även hinna med att hämta ut mitt pass och vaccinera mig.
På torsdag drar jag hem till Forshaga. Hade hoppats på att hitta en billig flygbiljett men det verkar inte finnas :(

På måndag blir det kanske handbollsmatch i märsta mot Finlands U-landslag. Låter kul men det beror lite på vad jag får tag i för biljett tillbaks hit.

Fick ju med mig en nästan full box rödvin hem från HK-festen så jag kanske ska ta mig ett glas nu. Jag menar det vore ju synd om dte blev dåligt...

Det kliar så i min hals, hostade nästan så att jag spydde förut. Inte bra. Som tur var hade jag lite hostmedicin hemma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0