Div 2 nästa!

Har precis duschat så nu är jag som en ny människa! Har varit väldigt seg idag. Blev sent igår, fast inte så mycket dricka för min del! Var en riktigt trevlig kväll!! Tyvärr så förlorade vi matchen. Jävligt surt var det.... hade vart kul att få vinna serien, men men. Vi är ju ändå klara för div 2!!

Uppvärmning!


Match....Jag är där borta till höger, med bollen!


Självklart blev det skumpa efter matchen!!!


Hela laget med våra snygga t-shirtar!


Jag och Sofia på Corner i Märsta!


På puben!!!


På puben satt vi ett par timmar innan det var dags att ta tåget tillbaks till U-sala. Självklart var tåget försenat och gick endast till Knivsta där vi fick byta till buss. Hmmm, behöver jag säga att SJ inte är mina favoriter...

Linda hade ett udda partyknep...Ha med en lampskärm? Stackars lampskärm som blev våldtagen..




I uppsala gick vi en sväng till Katalin. Satt där tills de stängde. Efter det gick några av oss till Le Parc....haha, vilket ställe. Endast 50+ och dansband....haha. Var där i nån timme, sen gick jag och köpte mat och åkte hem! Skön kväll helt enkelt!

Idag har det snöat hela dagen....Vill bara stänga in mig och inte gå ut förän det är sommar och sol!

Måste nog trots allt ta mig ut....måste handla, är i stort behov av choklad!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0