Jag och datorn lever!!!

Min dator lever igen!! Så himla skönt! Igår var jag hemma hos min kollega Mimmi. Hennes sambo kan det här med datorer så han fixa det åt mig. Tusen Tack!!!!

Det känns som om jag har varit bakis idag med. Kanske är det så? Seg har jag varit men jag har städat lite iaf. Det var meningen att jag skulle gå och träna men jag känner att jag har en förkylning på gång. I morgon tänker jag träna, då har jag inte tid att vara sjuk!!

HK-festen i fredags var riktigt lyckad! Maten var god, lekarna gick bra, många utförde sina uppdrag, drickat räckte och alla var glada!

Johanna var nyss hemkommen från Asien!!


Damerna hade såklart på sig de snygga guldhattarna!

Tävlingsdax!






Helt normalt...





Man kan ju tro att jag hade skittråkigt när man ser de här bilderna...
 

Jöns körde hårt på dansgolvet!



 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0