Lördag kväll!

skit oxå, satt och skrev på ett inlägg och så försvann det. Nu är jag iaf hemma igen efter en förfest hos Pär! För en gångs skull var jag i stan när Tobbe var på besök. Helst så vill jag ju försvinna då....;)
Skönt att inte gå ut fast samtidigt lite tråkigt....aja, det är ju fest de närmaste helgerna framöver. Jobbigt. Om typ en månad tänker jag va på strandparty å dricka buckets.....dä ni!

Tobbe....byt bild när ja ringer....hellre den när jag ser ut som en strandad säl.... kom ihåg att jag har massa osnygga bilder på dej....payback time!


Jahopp, sova nu då kanske?



Kommentarer
Anonym

Dumt sova när man faktiskt kan vara vaken!!!

2010-03-07 @ 00:47:27
Y

ja kanske det...fast det blir ju jobbigare imorn i sånna fall...

2010-03-07 @ 01:15:57
T.

Då är bilden bytt så man slipper se några bilder här på bloggen på mig..

2010-03-08 @ 09:47:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0