Serieledning?!?!

Lördag igen och jag har som vanligt tagit en tur på stan. Blev lite shopping, dock inte så mycket kläder....bara en t-shirt. Köpte massa hårprodukter, bla värmeskydd. Tänkte att det kan ju va bra att ha fram i vår. Kommer förmodligen fixa mer med håret då än vad jag gör nu.
Köpte även ögonbrynsfärg så nu har jag färgat dem. Har aldrig gjort det förut så jag var lite nervös. Men det funka bra, fick skrubba bort det som hamnade på huden bara. Tur att det försvann, annars hade jag inte visat mig ute...

Planeringen för HK-festen är igång för fullt. Måste komma på några roliga lekar...hmmm...
I morgon har vi match, vinner vi den så leder vi serien!!!! Fan vad coolt, jag har aldrig vunnit en serie. Är på tiden nu efter så många handbollsår.

Sitter och väntar på att Tilde ska sluta jobba och komma hem. Sen ska vi dra iväg på en förfest. Blir väldigt lugnt, men ett glas rött slinker väl ner! Måste ju vara pigga och fräscha imorn då vi ska ta över serieledningen!!!!

Trevlig kväll!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0