Forshaga!

Sitter hemma i Forshaga nu, skönt! Det blev en liten tur hem den här helgen, tyvärr missar jag en match imorn...
Vi leder ju serien nu, riktigt roligt! Sista matchen är nästa helg och efter den ska vi ut och fira i Märsta....haha...märsta?

Gjorde en fin vurpa med cykeln förra helgen så nu har jag massa blåmärken på benen. Inte snyggt. Tur att jag inte behöver visa benen så ofta.

Idag är det melodifestivalen. Har ingen aning om vem som vinner men vi har tippat på jobbet. Hoppas jag vinner, det står ju lite choklad på spel :)

Ikväll ska jag på lite fest hos Em med tjejerna, det blir trevligt det :)

Tror jag ska leta rätt på valle nu och tvinga honom att gosa med mig!!

Trevlig helg!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0