Seriesegrare???

God morgon!
Skönt med helg igen! Idag är det dags för sista matchen. Vinner vi så blir vi seriesergrare så det ska vi se till att göra! Efter matchen blir det skumpa, öl och guldhatt. Får väl se vart kvällen slutar!

Nästa vecka ska vi fixa en massa till HK-festen! Anmälningarna börjar droppa in nu iaf. Försöker komma på lite lekar men det är svårt....förslag?
Lite trist att handbollen är slut nu men ska bli kul att gå på alla pass som jag inte har hunnit pga handbollen. Ska köpa ett till träningskort i maj! Då blir det en massa olika danspass, aerobics mm!!!
På vägen till F&S i torsdags kom det en bil i full fart väldigt nära trottoaren. Självklart var det en vattenpöl där.....gissa vad....Jag blev dränkt....fy fan vad äckligt. Massa grus i ansiktet. Tur att jag bara hade träningskläder på mig. Jävla IDIOT!!!

Förra helgen där hemma var toppen. Så skönt att bara va hemma! Hade en riktigt trevlig lördagkväll. Säger som Em....Det får vi göra om...snart....typ påsk :)
Vi spelade spel på kvällen. Var riktigt roligt, Emmeli och jag vann båda gångerna! Jag borde spela spel oftare! Tycker själv att jag var väldigt bra på charaderna...hehe!

Självklart kom vattenpipan fram!!


Katta och Em                      katta!
        

Hellen! Kul att du kom!!!! Och tack för att du iaf försökte fixa mitt hår....haha!


På Tempel!


 Em med grannens hatt!

Mattbilder är det enda rätta!
  

Haha....det blir inte bättre


Har varit och fixat pass den här veckan. Har inte fått det än men jag hoppas verkligen att det är lite snyggare än mitt förra. Jag ser inte klok ut på det kortet.
Måste gå och vaccinera mig....hepatit A. Har ju bara tagit en spruta. Inte långt kvar till värmen nu! Ska bli så skönt!!!!




Kommentarer
tilde

men herregud ylva.. var du full?

2010-03-20 @ 11:21:06
Ylva

När jag gick till F&S....Nej.

2010-03-20 @ 11:24:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0