Virus!

Min jävla k*kdator är fortfarande full med virus. Mitt virusprogram hittar inget fel....suck! Ska lämna in den på rehab imorn och så får jag hålla tummarna att det går att lösa. Jag vill ha en dator nu! Jag känner mig naken, vad fan gjorde man innan datorer? Jag är beroende....känns som att hela mitt liv är på datorn....haha. Usch vad tragiskt det lät. Det är inte riktigt så illa men nästan!

Ska försöka gå lite tidigare idag...har väääldigt bråttom bort till klubbis. Är ju jag som har både nycklar och pengar så jag måste vara i tid.

kanske blir det rött läppstift ikväll, om jag vågar. Känner mig lite som en clown.



Kommentarer
emmlan

Åh, du får visa kort med läppstiftet sen!

2010-03-26 @ 19:19:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0