Jag har ju varit i Karlstad...

Jag var ju hemma i Karlstad för ett tag sen, typ för två veckor sedan. Emmeli fyllde år då så det firades!!

Förfest hemma  hos Emmeli som hade bakat en supergod tårta! Förväntar mig en igen nästa år!! Kul att träffa Emmelis omtalade kollegor!!

Den goda tårtan!!!












Kvällen avslutades på BMB.....var skitbra musik!!! Bra DJ....och då menar jag inte på schlagergolvet....haha!

I övrigt så var helgen mysig! Hängde mest med T! Hade även lite presentbyte med syster U och syster C med familj!!

Jag önskar jag slapp gå ut när det är sånt här väder....kan jag inte få börja jobba hemifrån? Fråga mig inte hur det ska gå till!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0