New York!!!

Sarah frågade mig för ett tag sedan om jag var sugen på att åka till New York. Det är väl inget jag egentligen har funderat så mycket på men jag sa självklart ja! Så nu är biljetterna och hotell bokat!!!!
Ska bli riktigt roligt!! Måste fixa en bok om New York, behöver lite tips känner jag!

Men det är ett tag kvar tills vi åker. Vi åker den 28 Maj och kommer hem 6 Juni. Så det blir åtta nätter!! Tror vi kommer hinna med en hel del!! Jag ska nu leva fattigt ända fram tills vi åker. Ska verkligen tänka mig för när jag köper något.


Typ såhär ska vårat rum ut! Ska finnas en liten köksdel med micro, kokplatta, kylskåp mm. Kan ju va bra å ha! Hotellet ligger på Manhattan, nära Times square!




Längtar!!!!


Kommentarer
emelie

åååh jag vill med!

2010-11-26 @ 13:22:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0