November

Jag har helt glömt bort att skriva här, hänger inte med riktigt!

Förra helgen var iaf mycket bra! Var hemma i Värmland! Myshelg med T, lite hemmahäng i FIF, fikadejt på stan med Samantha och hennes barn, snabbdejt hos Karin och en till snabbdejt med Emmeli! Stackars Karin, jag tror hon sprängs snart!

I onsdags var jag på Ikea med Anna!! Blev lite småhandling, som vanligt när man är där. Vi fick även i oss lite köttbullar.....tack Anna! :)

I lördags spelade jag den värsta matchen nånsin, typ. Det var hemskt pinsamt att förlora. Bläää!!

Igår gjorde jag en rejäl shoppingrunda på stan med Frida! Jag handlar alltid så mycket när hon är med! Hittade bästa partykläderna till nästa helg!! Är så nöjd!

Jag är fortfarande lite sjuk. Eller jag mår bra men jag är hes. Det är lite jobbigt att prata. Förmodligen är det nog bra om jag är tyst men jag har lite svårt för det!

Har börjat planera lite för nyår, kanske flyr jag landet :)

Sarah och jag har stora planer, ska fixa det inom de närmaste dagarna!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0