110412

I helgen var jag i Karlstad igen, efter lite tågstrul kom jag fram. SJ alltså.....vad ska man säga? Det började bra men sen försvann strömmen så tåget åkte till Solna där de dumpade oss. Ingen personal fanns det att fråga heller. Fick ta en promenad in till Solna centrum och ta tunnelbanan in till centralen. Tur i oturen att tåget mot Karlstad också var försenat så jag hann med det. De stängde dörrarna precis när jag hade hoppat på!

Framme i Karlstad sprang jag bort till den nya grekrestaurangen där kompisarna väntade. Var riktigt god mat så där blir det fler besök! Blev en riktigt trevlig kväll med tjejerna! Efter maten försvann Lina och Emmeli men vi andra gick till koriander och tog en drink där! Efter koriander var småbarnsföräldrarna tvugna att lämna oss så det blev bara jag och Marie kvar. Vi gick till Harrys och tog en öl där! Trevligt!!

Resten av helgen tog vi det lugnt jag och Thomas. Vet inte vad det var men vi var riktigt sega!

Har tappat träningslusten, är inte riktigt nån träning som jag vill gå på. Ska iaf försöka ta mig iväg på ett pass idag. Missar hockeyn då....men Färjestad verkar ha koll på läget :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0