Black Swan!

Nu är jag hemma i Värmland, sitter i Forshaga nu!! Har myst lite med katten och ätit semla :)

Igår var jag hos T, hade myskväll med pizza, choklad och film. Vi såg Black Swan.....hmmm, vad ska man säga om den filmen? Vad handlade den om egentligen? Jättekonstig! Hände inte speciellt mycket, inte alls bra. Tur att jag inte såg den på bio. Nej det var inte min typ av film, den var för konstig....eller så var vi för dumma för att förstå den?

Har släpat med mig träningskläderna så jag borde verkligen se till att träna. Borde iaf gå en powerwalk! Har varit lite lat i veckan. Blev bara två träningar. Jag ska testa nästa vecka att springa till eller från jobbet. Får ta en liten omväg till jobbet annars blir det väldigt kort. Tänkte pröva och se hur det känns. Vet inte vad fötterna säger om det. Men går det bra så vore det kanske skönt. Då är jag helt färdigtränad när jag kommer hem och har hela kvällen fri!





Kommentarer
FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Är det rätt att gå tillbaks till någon för trygghet? Eller ska vi vara skeptiska mot vad som hände när någon går ut med en anklagelse i sin blogg?

BÄSTA ÅSIKT FÅR EN LÄNKNING!



tyck till : http://feliciaaulen.blogg.se/2011/april/utkast-april-3-2011.html

2011-04-03 @ 15:25:59
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0