Klant!

Hade en toppenhelg där hemma i Karlstad! På lördag kväll var vi på nöjes och bowlade, fick träffa några av Thomas kompisar! 

Tyvärr så blev det ingen träning för oss. Vi var inte så sugna när det regnade i söndags men det blev en liten shoppingrunda på stan! Hade lovat Thomas att vara snabb på stan, och det var jag men det är inte lätt när han tröttnade efter ca 30 sekunder i första affären..... Tror jag tar med mig nån annan som smakråd nästa gång. 

Igår var jag ute och sprang. Har ingen aning om hur långt det blev. Kan man kolla det på nätet? Jag sprang i typ 35 min så det borde väl va ca 5km?

Igår kväll var jag alldeles förtvivlad, jag hittade inte min plånbok. Letade som bara den, sprang till Ica och frågade om den fanns där. Ringde och beklagade mig för pappa, bestämde mig för att leta ännu en gång och då hittade jag den! Den hade hamnat bland skorna. Var inte helt lätt att se den när den är lika svart som skorna.

Tidigare idag var klumpedunsen Ylva igång, snubblade på nåt konstigt sätt i trappan och trillade...men ingen fara med mig! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0