110816

Jag är så himla trött nu, likadant var det igår. Somnade innan elva igår, det brukar jag aldrig göra annars. Blir nog tidigt i säng idag med!

Idag har jag varit hos frissan! Dock inga större förändringar! Klippte av de slitna topparna och gjorde lite slingor! Jag var så shoppingsugen så jag sprang in och köpte ett par jeans på vägen hem från frissan!

Åt en riktigt god chokladkaka förra veckan när jag fikade med Frida!


En annan matbild från när jag och Frida var ute och käkade!


Nån som vet varför hennes fisk hängdes sådär?


Till helgen blir det mys, kanske nån utflykt. Beror på vädret! Annars händer det inte så mycket men är i full gång och planerar vad som ska hända framöver! Hoppas bara min plan funkar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0