Break up

Hmmm, svårt det här. Brukar inte skriva om så mycket personligt i bloggen men nu fick jag helt plötsligt ett behov av det.

Kan väl inte säga att jag hade en speciellt rolig helg. Thomas och jag gjorde slut. Är otroligt ledsen, vet inte riktigt hur jag ska klara mig. Fast jag vet att det kommer jag ju göra men tungt är det.
Tyvärr funkade inte det här med distans för oss, otroligt påfrestande.
Det finns en del saker som måste ordna upp sig, när det har gjort det så finns det kanske en chans att det blir vi igen. Jag hoppas det, men vi får se!

Som tur är har jag världens bästa vänner som stöttar mig, ni är bäst! <3







Kommentarer
emmlan

:( Kram!

2011-08-29 @ 21:03:46
Tilde

Kram påddä

2011-08-29 @ 22:00:21
Emelie

Kraaam!

2011-08-30 @ 17:18:12
Heléne

Kram Smöla!

2011-09-04 @ 21:09:31
URL: http://wheniamlessiammore.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0