Fest hos Karin och Johan!

En fest i Karlstad hann jag ju med! Förfesten var hos Karin och Johan! Så himla roligt att de båda kunde vara med! Det var väldigt länge sedan dom hade fest. Tänk när dom bodde här i Uppsala, då var det fest jämt, nästan iaf!
Karin och jag hade en heldag på stan! Vi hade bokat in sminkning på MUS. Jag blev riktigt nöjd med sminkningen och jag handlade en hel del. Fast det är fortfarande en massa saker jag vill ha.
Jag skulle verkligen behöva en bra sminkväska. Den ska vara stor så att mycket får plats men inte för stor så att den blir jobbig att ha med. Skulle kunna tänka mig en som går att rulla ihop men har inte hittat nån. Antingen har de för få fack eller så är de enbart för borstar. Jag får väl leta vidare helt enkelt.

Tog inte speciellt många bilder men det blev några iaf, tyvärr ingen bra på sminkningen :(

Katta ser lite lurig ut!


Marie och Lina! Lina hade lite dansuppvisning :)


Balkonghäng




Katta och Emmeli!


Samantha och Emmeli


Den fula bilden på oss


Och en lite snyggare variant!





Kommentarer
Emelie

Fin klänning du hade! =)= )

2011-08-07 @ 23:08:29
URL: http://momelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0