Meza

I eftermiddag åker jag till Karlstad och Thomas! Har inga speciella i helgen, blir nog rätt lugnt. Tror tyvärr att det ska regna :(
Ska iaf till Forshaga och fixa lite grejer!

Annars händer det inte speciellt mycket här. Jag och Thomas var ute och käkade förra helgen på Meza, det kan jag verkligen rekomendera. Fy tusan vad gott det var. Vi beställde in nån lite av allt grej för två personer. Vi fick hur mycket som helst. Både varma och kalla smårätter och sedan världens köttallrik. Redan när jag gick därifrån längtade jag till nästa gång. Någon som vill med mig???

Poppar musik här på jobbet, måste ha ganska hög volym för annars hör jag inget.....maskinerna låter så. Hur som helst hörs det i hela korridoren....alla är nog jätteglada ;)





Kommentarer
anna

Jag vill gå på meza med dig!! :-)

2011-08-26 @ 16:32:08
Ylva

Jaaa!! Då får vi planera in det snart, för jag längtar dit!!

2011-08-27 @ 15:49:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0