Core

Är på jobbet nu! Snart dags för fika....tydligen tårta idag!
Igår slutade jag tidigare för att jag jobbade sent i måndags. Sov i stort sett hela kvällen igår....tog igen lite missad sömn. Har inte sovit speciellt bra de senaste dagarna. Vaknar mitt i natten också, typ mellan fyra-fem....störande :(

Efter jobbet ska jag iaf träna, blir ett corepass idag. Räknar med att det kommer bli rätt så jobbigt! Mycket möjligt att det blir lite solande efter träningen!

På fredag ska jag hem till Anna och dricka vin å prata skit! På lördag ska jag till sthlm, blir fest då med tjejerna!
Har lite planer nu i höst eller ja kanske inte så mycket men lite :)

Vi har iaf bokat in en weekend i Karlstad med tjejerna härifrån. Ska bli riktigt kul det! Sen är det ju lite födelsedagar....kanske händer lite roligheter då :)

Sen hoppas jag mina planer kan gå i lås så att jag kan börja planera....håll tummarna!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0