Ge mig värme!

I morse var det riktigt kallt...nästan minus 25. Det är inte ok. Jag är inte gjord för sån kyla. Det gjorde ont i tinningarna när jag gick till jobbet. Jag hade massor av kläder, tjock jacka, mössa, vantar, halsduk men det hjälpte inte. Hoppas det blir varmare snart! Var på spinning igår. Ledaren hette aino....jag hade förväntat mig en man i 50-års åldern men det var en ung tjej i 20-års åldern. Var ett bra pass faktiskt men det var inte jätteskönt att sitta på sadeln. Tror jag skippar träning idag, är inte så sugen på spinning och någo annat fotvänligt finns inte :( Förmodligen blir det en tur på stan istället, var där och kikade lite igår men hittade inte det jag ville. Självklart kom jag lite grejer. Köpte träningslinne och träningsbyxor på HM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0