110124

Jag är verkligen sämst på att skriva :( Veckorna går så fort, men det är rätt skönt! Minns knappt vad jag gjorde förra veckan.....det vanliga antar jag. Jobba, äta, träna, sova. Tog en långfika med Frida, hade mycket att ta igen!
Nu i helgen var det bortamatch mot Täby och vi vann!!! Fy tusan vad det var skönt! Det har ju inte gått så bra för oss den senaste tiden men nu ligger vi ovanför strecket iaf!
I lördags kväll hade Jöns sin 25-årsfest! Riktigt trevligt var det! Sarah och Andreas kom hit och bodde hos mig! Tog lite bilder på festen men de flesta bilderna är på mig och Sarah, haha!
De andra åkte vidare till flustret men gamlingarna (vi) åkte hem. Var riktigt bakis i söndags, usch vad jag hatar det. Är inte riktigt värt det.

Jöns! Tack för kalaset!! :)


Sarah och Andreas
Gjorde lite olika miner....här är de ledsna

Här är det fulla....haha!


Såhär såg jag ut....






Toll fick äran att vara med på några bilder!






Som sagt, det blev mest fula bilder på mig och Sarah!


På jobbet har jag ju börjat på serologen, det är kul att äntligen få göra något nytt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0