Jag lever!

Yes jag är tillbaks och jag lever....har iofs varit hemma en vecka nu. Det var iaf ingen haj som käkade upp mig! Jag var inte ens i vattnet, jag är ju lite frusen av mig!

Egypten var toppen, för det mesta. Vi blev ju lite sjuka....mest T men vi hade det bra ändå! Skönt att komma bort till lite sol och värme. Men det var inte jättevarmt, inte ligga och sola-varmt, inte mer än ett par timmar per dag. Så brun blev jag inte, kanske lite rosig om kinderna bara!

Maten var inte helt toppen. Vi hade ju all inclusive så vi åt mestadels på hotellet, fanns inga restauranger i närheten heller. Trodde vi skulle frossa i mat i en vecka men riktigt så blev det inte men vi svälte inte heller!

Hotellet var stort, väldigt stort. Låg vid havet, hade en massa pooler, barer och sånt! Det enda som var lite jobbigt var att det var så mycket ryssar. Inte för att dom störde oss men det spelades mycket rysk musik på hotellet och det var ingen höjdare. De hade även olika matsalar för ryssar och oss. Var rätt skönt för det var finare dukat och maten serverades till bordet i våran restaurang. Känns bättre än buffé som alla är och gräver i.

Egentligen så gjorde vi inte speciellt mycket men massage blev det en dag och in till staden en annan. Köpte en väska och en klocka.

Största hotellbyggnaden på området....det var där vi bodde. Golden 5 Paradise hotel


Hotellområdet




T med sina nya badshorts :)




Jag tyckte det var lite kyligt ibland!


Dags för massage! Min massagekille tog verkligen i, hela bänken åkte fram och tillbaks. Mestadels var det skönt men på vissa ställen gjorde det lite ont. Typ en timmes massage var det! Efter det var det bastu som gällde!


Efter bastun blev vi inpackade i nån kokosgrej på kroppen och lera i ansiktet. Blev inpackade i handdukar och fick ligga på varma stenar ett tag. Det var riktigt skönt, jag somnade nästan!

Efter det fick vi duscha av oss och sätta oss i bubbelpoolen!!


Stranden! Vi låg vid poolerna istället, dels för att det var rätt packat med folk på stranden plus att det blåste väldigt mycket!


Hoppade lite :)








Kommer nog lite mer bilder sen....ska bara hitta min kamera!



Kommentarer
Emelie

Vad fint:) Sista bilden var gullig hihi

2011-01-17 @ 14:44:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0