110322

Nu går dagarna sådär fort så jag hänger inte riktigt med. I helgen var det full fart med klippning och HK-fest. Blev nöjd med håret, lite fräschare och lite ljusare! Nu är min frisör gravid (min andra frisör som blir gravid). Får hitta en ny till nästa gång, funderar på att låna Emelies. Hon verkar bra och inte så dyr heller :)

HK-festen var rolig....eller tycker att det var sådär ordnat om jag ska vara ärlig. Var bättre för fem år sen. Det hände liksom inget på den här festen så det var lite tråkigt. Men det blir ju vad man gör det till så vi hade trevligt ändå. Får se om det kan bli en till avslutningsfest med bara herrarna.

igår åt jag lunch med Sarah! Alltid lika trevligt å träffa henne, det blev såklart lite New York snack! Det börjar närma sig!!

Snart är det helg igen och det ser jag verkligen fram emot!! T kommer hit så det blir toppen!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0