Bluebox

Full fart idag! Första dagen själv på jobbet. Har ju varit på upplärning de senaste veckorna men idag var det dags att klara det själv! Känns som det gick bra!!!

Direkt efter jobbet var jag hos optikern. Synundersökning för linser och glasögon. Hade lite sämre syn än sist och som vanligt tjatade hon om att jag ska ta ur linserna lite tidigare på kvällen. Ska försöka göra det... Borde kanske köpa glasögon, mina är ju typ tio år gamla och helt fel i styrkan. Men det är så dyrt, särskilt när jag typ aldrig kommer använda dem.

Nu ska jag iväg och träna, dans aerobics med Agnes! Ska bli kul, brukar bli på bra humör efter det passet!!

Har precis fixat en överraskning....hoppas den uppskattas :)


Kommentarer
Anna

Ska du shoppa glasögon är den här sidan värd att kolla in



http://www.favoptic.com/book/



Där köpte jag mina glasögon, billigt!!!! =)



kramar

2011-03-16 @ 08:33:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0