Möten!

Idag har det varit mycket möten. Två möten på jobbet och handbollsmöte nu på kvällen. På lördag är det som sagt HK-fest. Klubben fyller 40 år. Hoppas verkligen att det blir en bra fest. 35-års festen var riktigt roligt så jag hoppas på en likadan.
Då höll jag tal, det gör jag inte den här gången, tror jag, haha!

Såhär såg jag ut då. Jag och min bordsherre!


Här håller jag tal :)


Såhär såg jag tydligen ut.....syns det väldigt väl att jag är fem år yngre?



Nu ska jag sova!!

God Natt!!!


Kommentarer
tilde

gilla

2011-03-15 @ 23:05:15
FowZie - Felicia Aulén

Delta i stjärnjakten du med! Visst du vinner inte några tillfredsställelser, men kanske något du kan glädja sig åt!

- läs mer på bloggen! :)

2011-03-20 @ 12:41:20
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0