Drömmar

Har inte sovit speciellt bra de senaste nätterna. Samma sorts drömmar hela tiden. Antingen typ mardröm som jag vaknar helt förtvivlad av, eller en jättebra dröm som jag blir så besviken över att det bara var en dröm. Hur länge ska det här hålla på?




Jag är ju lite efter men nu har jag börjat kolla på Twilightfilmerna. De är helt ok, fin kärlekshistoria men jag är inte hysteriskt galen i dem, och jag tycker inte han är snygg!


Ikväll ska jag jobba faktiskt, behöver som sagt lite extrapengar! Ska stå i garderoben på bmb, blir nog bra det! Annars händer det nog inte speciellt mycket idag. Plugga lite kanske?
Imorgon ska jag träffa Katta! Kul nu när vi bor så nära!!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0