Fullt upp!

Här händer det massor av grejer. Har ändrat om en hel del i mitt liv känns det som.

Jag har ju nu flyttat hem till Värmland. Känns både bra och dåligt. Bra att vara här men var riktigt jobbigt att säga hej då till alla i Uppsala. Men som sagt, jag kan ju alltid hälsa på. Lite jobbigt är det att bo hemma hos pappa, det var ju inte riktigt det som var planen från början. Har tänkt på det rätt mycket i helgen så det har varit lite tungt.

Jag hoppas jag kan hitta en lägenhet snart, då skulle det kännas så mycket bättre!!

Hade min första föreläsning idag! Jag är glad att jag kom i tid och hittade dit! Jag höll mig även vaken, men det var inga problem faktiskt. Det var intressant och bra föreläsare!

Klassen vet jag inte så mycket om än, vi är ca 10-12 pers! I morgon är det inga föreläsningar men vi ska sätta igång med grupparbetet!

Har väldigt mycket att fixa med känner jag, blir alldeles matt, haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0