Lägenhet!!

Helg igen, gött! Nu har jag bott här i två veckor....tiden går fort! Känns bra och det känns extra bra nu när jag fått en lägenhet! Flyttar inte in förän första februari men då har jag tid på mig att fixa lite! Asbra blir det, det är en etta, en studentlägenhet 47 kvadrat på Haga, så nära till allt! Den är lite dyr så extrajobb behövs nog.

Fick tråkiga sms från jobbet nu i veckan :( Vad är det som händer egentligen? Jag hoppas verkligen att alla blir friska!

Hittade lite bilder på mobilen!

Romantisk middag med Tilde! Asgod mat på Meza, dit måste jag gå nästa gång jag är i Uppsala!


Var och lekte med Karin, Bella och Alfred en dag!




Har äntligen köpt mig ett par nya vinterskor :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0