Främling

Nu sitter jag hos Emmeli och väntar på att hon ska komma hem från träningen, sen blir det brunch!!! Jag är ashungrig!!

Hade en trevlig kväll igår, känner av vinet idag faktiskt. Fick lite svar, känns bättre, sen får vi se....fortsättning följer. Önskar jag kunde va lite mer sådär bara flyta med....inte så planerande och fundersam utan bara låta det bli som det blir. Jag behöver inte ha koll på allt.
Jag har ju varit lite förvirrad senaste tiden. Konstigt nog så var det en främling som fick mig att inse vad jag känner. Skumt, att en bitter gammal gubbe som jag inte känner ska berätta det för mig. Väldigt konstigt, men skönt. Behöver ju inte vara svårare än så!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0