Till Karin!

Hej Karin, ett litet inlägg till dej! De här svarta klänningarna hittade jag!!

Köpt i Thailand så storlek är lite oklart...
   Enda bilden jag hittade när jag har den på mig. Tyvärr ser man ju inte så mycket.

Med lite puffärmar och lite urringad i ryggen.


och en liten bild på mig i klänningen. Storleken vet jag inte, men den är från HM.


Från Vila, storlek M
   Och så såg den ut på mig.

 

 Spetsklänning från Vila....är ju bra om du har ett linne under...storlek M



och sen var det den svarta du såg sist jag var hemma. Men en axel och dragkjedja hela vägen på ena sidan!



Kommentarer
Karin Lindblom

Hej

Jag var på stan förrut och känner mig ganska nöjd med mina köp. Köpte en linne på gina som passade bra till min penkjol. Men ta med volangklänningen, den va så jätte fin. Tack för alla förslag. Din garderob vill jag oxå ha. Tur att du flyttar hit snart. kram

2011-10-13 @ 21:52:04
emmlan

Tur att vi tog massa mattbilder ;)

2011-10-14 @ 14:58:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0